Kollaborativ

Flock’s Social Browser 1.0 er lanceret

Posted in Jens Poder by poder on oktober 19, 2007

Flock starts off where a lot of other browsers will require several plugins. While the number of integrated networks isn’t very far reaching so far, there are plans to add more networks, and some developers out there willingly add support for the Flock browser with their tools.

Flock’s Social Browser 1.0 Has Finally Arrived

Min gamle yndlingsbrowser er endelig nået frem til version 1.0! Flock var den første browser der integrerede en masse sociale funktionaliteter i ET brugerinterface. Jeg kan ikke finde mit første indlæg om Flock her på bloggen (vi lå på blogger i gamle dage), men de har været længe undervejs. Jeg fandt mit første Blog-indlæg om Performancing (nu Scribefire) udvidelsen til Firefox, som for første gang fik mig til at kvitte flock.

Så var det Safari Browseren der fik mig til at kvitte flock. Og efter en lang periode er jeg nu tilbage på Firefox med “Blog this in Windows Live Writer” extension.

Hmmm….

Nå men den ser rigtig lækker ud den nye version. Nu er der sociale netværk i og Youtube klip og alt muligt, så måske er det på tide at tage en tredje tur med Flock browseren.

– Jens Poder

Technorati Tags: ,

Skriv et svar

