Kollaborativ

Musicovery – en sej visuel player

Posted in Jens Poder by poder on september 6, 2007

Det her er for sejt! Min kæreste sendte mig denne her. Musicovery.

 musicovery

Det er en musikafspiller der hele tiden viser relaterede numre baseret på stemningen i musikken. Når man klikker på et nummer begynder det at spille, og omkring nummeret dukker der relatererede numre op.

På den måde kan man bevæge sig fra Moby til Eminem i en række klik.

 Det minder mig lidt om et stykke software jeg brugte rigtig meget i en overgang, det hed “the brain” og hjalp mig med at holde styr på mine filer, associativt.

– Jens Poder

Technorati Tags: , ,

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] om to blog-indlæg på én dag ikke var nok… Så er jeg lige faldet over Musicovery ovre på Kollaborativ. Den hidtil lækreste online musik/radio/playerjeg har set. F***, det er cool! Om den i længden […]


Skriv et svar

