Kollaborativ

Nyt Mobil Plugin til WordPress

Posted in Jens Poder by poder on april 26, 2007

MobileCrunch » WordPress Mobile Plugin Updated

Mobilecrunch har en historie i dag om et nyt plugin til alle de mange der blogger på WordPress.

Ved at installere dette plugin bliver din blog pludselig tilgængelig for mobile brugere.

Pluginnet holder øje med hvilke browsere brugere der læser bloggen benytter sig af, og hvis der er tale om en mobil bruger bliver de tilbudt en light udgave.

En herlig simpel ting, der tillader masser af almindelige brugere at få en mobil tilstedeværelse.

– Jens Poder

technorati tags:,

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] måned ferierer i Prag), er muligheden for at skrive nye indlæg direkte på mobilen. (Fundet via Kollaborativ) Tags: Mobiltelefon, Plugins, […]

  2. Kasper Hyllested said, on maj 6, 2007 at 7:00 pm

    Jeg har i et stykke tid brugt WP-PDA til formålet, og er egentlig godt tilfreds. Men jeg ville gerne kunne poste direkte fra min PDA. Kan man det med dette plugin? Og hvordan håndterer det danske tegn og danske indstillinger i WP?

  3. Jens Poder said, on maj 6, 2007 at 8:06 pm

    Nej det understøtte ikke at moblogge. Jeg mangler også noget velfungerende til dette. Det almindelige WordPress blog via mail har jeg problemer med, pga. de danske tegn.

    – Jens Poder

  4. Jens Poder said, on maj 7, 2007 at 9:57 pm

    Jeg har nu researchet lidt på det her moblogging til wordpress. Bedste løsning lige nu ligner pluginnet “postie” der både tillader at man uploader filer og at man skriver danske tegn i teksten.

    Jens Poder

  5. Kasper Hyllested said, on maj 12, 2007 at 8:50 pm

    OK – så må jeg se på det plugin. Det er sgu irriterende, at danske tegn stadig driller her i 2007.


Skriv et svar

