Kollaborativ

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne said, on januar 15, 2007 at 2:47 am

    Ja, det har du da ret i. Det ville være en stor hjælp hvis filer kunne ligge i flere mapper, á la Gmail’s arkiveringssystemt.

    Det er spændende at se, hvordan tags har bevæget sig fra internettet til vores desktops. Web 2.0 begynder at påvirke og inspirere, hvordan vores PC’ere bliver skruet sammen

    Det kan man kun se frem til!

    Et eksempel hvor web-features spredning til hjemme PC’en har gjort livet lettere, er Google’s desktop search. Før Google’s desktop search var det tit nemmere at søge en artikel på internettet, end i ens egen computer.

  2. Jens Poder said, on januar 15, 2007 at 7:31 pm

    Hej Anne

    Nu har jeg brugt det et par dage og jeg er IKKE så begejstret for den måde de har lavet det på. Man kan ikke tilføje tags samtidig med at man gemmer en fil. Man skal ind bagefter i filhåndtering og tilføje tags ved at højreklikke og tilføje.

    Det er simpelthen for besværligt for mig.

    Og laver programmet med jævne mellemruum såkaldte service scans som får min computer til at gå totalt i stå.

    Længere anmeldselsfølger

    JensPoder

  3. Anne said, on januar 16, 2007 at 11:25 am

    Hm især de der service scans lyder til at være no-go. Ting der får computeren til at fryse vil jeg ikke finde mig i. Så jeg afventer at systemet bliver bedre.

    Tak for anmeldelsen.

    Anne


Skriv et svar

