Kollaborativ

Fon router nu gratis!

Posted in Jens Poder by poder on november 24, 2006

FON SHOP

Mens jeg sidder her på mit spritnye FON netværk og blogger, har FON nu lanceret at man kan få en gratis router!

Og jeg må sige at det er et fedt produkt de har. Foneraen er et gedigent lavet, og minimalt i størrelse. Det bliver sendt i en pakke med en grundig manual i farvetryk. Transformeren er en lækker lille diskret størrelse og de netkablerne er elegante flade. Der er tænkt over alle detaljer.

På Skype.com sælger de nu en pakkeløsning med en Fonera og en Skype-enabled WIFI-telefon. Det ser ret cool ud.

Jeg glæder mig til, for første gang, at logge mig på via en anden FON-brugers netværk. Det må vokse ret kraftigt.

– Jens Poder

technorati tags:,

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kasper Hyllested said, on december 4, 2006 at 2:33 pm

    Øv. Jeg bestilte min Fonera for snart lang siden, og har endnu ikke modtaget den… hvor længe gik der, før du fik din?

  2. Jonas Christensen said, on december 5, 2006 at 12:09 pm

    Desværre er det vist imod samtlige danske Internetudbyderes betingelser at dele sin forbindelse med andre…

    Det må vel betyde at udbyderen er i sin gode ret til at opsige abonnementet for Fon-brugere i danmark.

  3. Jens Poder said, on december 5, 2006 at 1:04 pm

    Til Kasper:
    Der gik ikke så lang tid. En uge eller sådan noget.

    Til Jonas:
    Mon ikke det ligger i gråzonen? Det er jo ikke alle og enhver man giver adgang med.

    I så fald skulle det jo være ulovligt at sætte en almindelig trådløs router på sit netværk, uden at kryptere adgangen til den?

    Spændende spørgsmål.

    – Jens Poder


Skriv et svar

