Kollaborativ

Zune nu med podcast

Posted in Thomas Elton by Thomas elton on november 20, 2006

Microsofts mp3 afspiller zune er blevet meget kritiseret bla. fordi den manglende understøttelse af podcast. Det kan nu løses med denne gratis podcast reciver “feed your Zune” til zune, når microsoft nu ikke selv kan ….

Zune er endnu ikke kommer til Danmark, men hvis der er nogle af jer der ude der allerede har fingerene i een, så var det måske værd at teste ovenstående.

FeedYourZune

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kasper Hyllested said, on maj 12, 2007 at 8:47 pm

    Jeg har nu fået fat i en Zune og endelig fået den til at virke med min danske version af Vista (det var meget besværligt). Og jeg har hentet FeedYourZune. Det fungerer okay – men nogle af DR’s Podcasts vil den ikke kendes ved, andre snupper den uden problemer. Meget underligt.

    Jeg regner med at følge op på min egen blog indenfor den nærmeste fremtid.


Skriv et svar

