Kollaborativ

Fon – Wifi community

Posted in Jens Poder, Tendenser by poder on oktober 11, 2006

FON

Det her er ret interessant. Blev gjort opmærksom på det på New Media Days 06. Fon er et community. Jeg har lige bestilt et Fonera WIFI access punkt. Fidusen ved dette er at man får en trådløs router, der skaber to trådløse netværk. Et der et ens eget private, og et der er socialt tilgængeligt for andre brugere af FON.

Fidusen er så, at man stiller sit WIFI til rådighed for alle andre i FON-communitiet. Men til gengæld får man adgang til andre FON-brugeres WIFI-netværk.

5 € plus forsendelse kostede et FON-netværk. Jeg skriver igen når jeg har fået sat det op.

– Jens Poder

technorati tags:, ,

Blogged with Flock

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. carstand said, on oktober 17, 2006 at 12:31 pm

    Fik mit idag efter cirka tre uger. Glæder mig til at sætte det op og se hvad det er værd.

  2. Jens Poder said, on oktober 18, 2006 at 10:57 am

    Superfedt! Jeg går spændt og venter på mit også. De har godt nok allerede trukket pengene, så i princippet burde det jo være på vej. Men jeg vil væbne mig med tålmodighed.

    Jens Poder

  3. Kasper Hyllested said, on oktober 19, 2006 at 8:20 am

    Får vi snart noget inside-viden om Fon her på bloggen? De skulle jo snart lancere det med rekord-stor styrke her i landet, hvis man skal tro medierne…

  4. poder said, on oktober 19, 2006 at 8:56 am

    Lige nu sidder jeg ikke med noget inside-viden på FON.

  5. mskoua said, on november 23, 2006 at 4:36 pm

    Hallo FON venner. Jeg håber at I har set at FON-routeren nu gives GRATIS inkl. forsendelse i danmark. Der er også kommet en officiel dansk blog om fon: http://blog.fon.com/dk

    Og man kan bestille den gratis FON router her: 0 kr. inkl. forsendelse:

    https://shop.fon.com/FonShop/shop/DK/ShopController

    Og endelig kan man besøge http://www.magaboco.dk der er en dansk podcast som til tider snakker om FON. http://www.magaboco.dk


Skriv et svar

