Kollaborativ

Fed ny version af Flock browseren

Posted in Uncategorized by poder on juni 9, 2006

Flock

Det er længe siden jeg har skrevet noget om min yndlingsbrowser Flock. Ja det er ikke nødvendigvis den jeg bruger mest, men jeg synes rigtig godt om den.

Flock er nu parat i første beta (0,7 versionen), hidtil har jeg brugt en alpha version, som havde godt med irriterende ting.

Men den nye beta er overfed:

Med supercool integration af del.icio.us, hvor dine taggede links fra sitet bliver tilgængelig på superdynamiske og fede måder i din browser, med en rigtig god RSS reader, et superblogværktøj som jeg skriver i lige nu, og en fed fed flickr-integration.

Så lige nu er Flickr Uploadr, Blogjet (mit bloggingprogram) samt Rojo.com på vej til udfasning fra min computerbrug.

Hvis du blogger, tagger og RSS’er meget så er Flock virkelig en sej browser nu!

– Jens Poder

technorati tags:

Blogged with Flock

Skriv et svar

