Kollaborativ

Specialversion af TiddlyWiki til GTD fans

Posted in Uncategorized by poder on maj 1, 2006

MonkeyGTD – gtd inspired task manager powered by tiddlywiki

Jeg nørder en del med et system der hedder Getting Things Done for tiden. Meget stort i nørdeuniverset.

Fokus er på hvordan man som vidensarbejder tackler de umådelige mængder opgaver og data der hele tiden vælter imod en. Og what ho! Min indboks er nu fyldt med nul mails! Top notch.

Jeg har tidligere på disse sider skrevet om TiddlyWiki, en syret  lille AJAX-baseret wiki, der ligger i EN fil der tilgås via browseren.

Nu har en super-GTD-nørd skrevet sin egen version tilpasset til at styre opgave-flowet i GTD.

Ligesom TiddlyWiki kan man i MonkeyGTD gemme wiki’en i en fil og tage den med sig offline. En rigtig god ting, der gør op med den oplagte problemstilling i forhold til mange online-værktøjer, nemlig, hvad gør jeg når jeg er offline.

– Jens Poder

Skriv et svar

