Kollaborativ

Den fede måde at lytte til Pandora på!

Posted in Uncategorized by poder on april 9, 2006

Vi har tidligere skrevet om Last FM versus Pandora på disse sider. Personligt er jeg mest til Pandora fordi den lader mig lytte til mærkelige subgenrer og finder musik til mig som jeg kan lide men aldrig havde hørt om. Last FM er mere populærmusik agtig.

En af mine gadgetgale kolleger Erik har for nylig købt den vildeste internet-radio, fra et firma kaldet Squeezebox. Med det såkaldte slimdevice kan du lytte til tonsvis af internetradio via din WIFI. Og bedst af alt, via squeezebox får du adgang til dine pandora kanaler! Så nu kan jeg høre min helt egen kanal Poder Elektronik

Slimdevice

Desværre er de kun til at få fat i over nettet.

– Jens Poder

Skriv et svar

