Kollaborativ

Skriver nu på Blogger via Blogjet

Posted in Uncategorized by poder on marts 18, 2006

Jeg har et problem som jeg tilsyneladende er meget alene med. Jeg lider tilsyneladende af en farlig virus, der gør at jeg aldrig er helt tilfreds med min browser, og derfor hele tiden skifter den ud med andre.

For tiden er yndlingsværktøjet Maxthon.En internet baseret browser, der har tabs og er vældig customiserbar. Det er fordi Flock og Firefox hele tiden “fryser” på min computer.

Men nu mangler jeg så et godt blogging-interface. På Firefox brugte jeg Performancing, og Flock har sit eget indbyggede. Men selv om Maxthon også har extensions har jeg ikke haft held med at finde en til blogging.

To rescue: Blogjet!

Blogjet

Et simpelt og hurtigt og let interface, som koster 29$, men kan prøves gratis i en måned.

Billeder håndteres let og simpelt. Enten hentes de fra din Flickr account (let ustabilt ligesom i Flock) eller også informerer du Blogjet om adressen på et FTP site, hvor den kan smide billederne. Så endelig har jeg fået brug for mit domæne hos B-One igen .

Blogjet kan bruges med langt de fleste blog-systemer. Det kører rigtig hurtigt og effektivt. Klart anbefalelsesværdigt.

– Jens Poder

Skriv et svar

