Kollaborativ

Brugergenereret version af historien om Muhammed-tegningerne

Posted in Uncategorized by poder on februar 7, 2006
Muhammed-tegningerne – Wikipedia

Min kollega Jakob Wickmann sendte mig følgende link. Det er sjovt at gennemlæse en brugergenereret version af foløbet omkring Muhammed-tegningerne på den danske version af Wikipedia.

Jeg er meget imponeret over kvaliteten. Læs for eksempel en beskrivelse af samtlige tegninger. Der er dag for dag forløb.

Faktisk synes jeg at denne artikel er det bedste eksempel på et overblik over konfliktforløbet jeg endnu har set på nettet.

– Jens Poder

Skriv et svar

