Kollaborativ

Prøv Wikispaces – gratis, nem og kraftfuld!

Posted in Uncategorized by poder on januar 28, 2006
Wikispaces – A Place To Grow Communities

Flickr Photo

Elton var så flink at hjælpe mig lidt med en oversigt over Wikifarms, som han havde fundet på denne blog.

Efter at have kigget lidt igennem må jeg sige at jeg er meget imponeret over Wikispaces.

Her er der virkelig mange smarte funktionaliteter. Der er et skønt rent interface, med en Wysiwig editor. Der er mulighed for at inkludere ens Blog og RSS feeds på sider, og så kan man fan’me også TAGGE sine blogindlæg, hvilket jo er overfedt!

Der er også et lækkert interface til at uploade filer og tage backups af data på ens Wiki.

Tjek det ud, hvis du står og mangler et sted at starte og afprøve wikis.

Jeg har startet en på poder.wikispaces.com. Kig forbi.

– Jens Poder

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inge Larsen said, on august 5, 2008 at 5:37 pm

    Jeg er ganske ny og vil prøve at se hvad det er


Skriv et svar

